maandag 5 september 2011

OVP

OVP staat voor de 'Oost Vaarders Plassen'.
'n Pracht natuurgebied waar van alles te beleven valt.
Vandaag ging ik er op uit om het IJsvogeltje te fotograferen, 
en nu maar hopen dat dit ook lukken zou. Er zijn fotografen die er 
dagen geduld voor moeten opbrengen 'n glimp van dit vogeltje te krijgen. 
Maar ik had geluk...... mijn eerste IJsvogeltje staat
op de plaat waar ik dan ook erg gelukkig mee ben.
Samen met Caspar vroeg op pad want... hij wist 'n speciaal plekje 
waar het moest gaan lukken vandaag. 
Kruip door sluip door en we stonden haast aan de rand van
'n heel klein meertje verscholen door dichte bossage!
Zie hieronder het resultaat van het optreden van 
de IJsvogel die niet langer duurde
dan maar net 45 seconden. 
Maar ik had hem!!!! 

en ben er blij mee.



Geen opmerkingen: