donderdag 24 maart 2011

den Haag < >Delft



Vanmiddag even 'n rondje op de fiets gemaakt.
Vanaf mijn huis langs het Rijn Schie kanaal, Jaagpad, 
richting Delft en met het fiets/voetveer
 (een van de weinige nog in Zuid Holland) 

naar de overkant gezet. Voor €0,01 cent geloof het of niet. 
Verder over de Delftweg richting 'aan het verlaat'.

waar ik bovenstaand sluiswachters huisje tegen kwam.
Verder gereden en het 'plasje' van de grutto's eens bekeken. 
Daar ik op de G3 geen telelens kan zetten 
moeten jullie het hier maar mee doen!

Heerlijk even staan genieten in het zonnetje. 
Waarna mijn tochtje verder ging door het Bieslandse bos 
richting Dobberplas tegen Nootdorp.

Hier op 'n dijkje staand en kijkend richting Nootdorp. 
Met de molen waar je heerlijk kunt eten.

Even mij 180 graden gedraaid en je kijkt in het schitterende 
polderlandschap met aan de horizon de mooie toren van Delft.  

In de weilanden was de lente ook goed te zien kwam hier 'n 
kleine lammetje tegen wat volgens mij nog geen week oud was. 
Ze wankelde nl. nog op haar pootjes.

Verder ben ik op mijn gemakje weer naar huis gefietst,
via Nootdorp waar langs de rijksweg het stadion
van ADO den Haag staat het Kyocera stadion
Thuis op mijn metertje bleek dat ik 'n kleine 30 km had gefietst.



Geen opmerkingen: