vrijdag 4 maart 2011

proefrijden E-fiets

Hallo, ik heb vandaag proef gereden op twee elektra fietsen.
'n Giant Twist Go Double Power en 'n Giant Twist Go Double.
Verschil in deze is de Actieradius en de ondersteuning.
Mij beviel de Twist Go Double Power het best
en gaf ook de beste ondersteuning. Beide fietsen waren
dames fietsen wat ik ook voor mijzelf zou aanschaffen.
Enig nadeel was het Brooks zadel, daar ik
op 'n dames fiets reed zat er 'n dames model zadel op.
Bij aanschaf zou dat verwisseld worden in 'n heren zadel.
Wat is dat heerlijk fietsen zeg ik heb bij elkaar 30 km
ontspannen proef gereden in 'n heerlijk lente zonnetje.
Wat plaatjes onderweg geschoten en dan zie en voel je dat het 
voorjaar weer voor de deur staat, wat 'n heerlijk gevoel!


Bij mijn huis, aan de overkant Profil de fietswinkel. 
Proefrijden langs de Vliet waar ik bij het 'kippenbruggetje' 
in Voorburg vlak voor atractiepark Drievliet
dit nog antieke Brugwachtershuisje op de sensor zette.


Even stoppen en de Canon G9 uit mijn
binnenzak gehaald, wel makkelijk zo'n 'broekzak-dingetje'!


Gewoonlijk rijd ik hier met de auto oveheen,
maar met de fiets nu eens onder door.


Belangrijk vekeersknooppunt voor den Haag en omstreken.
Vanuit alle richtingen: Rotterdam, Utrecht en Amsterdam.

'Noordhoren'  [Neptunea antiqua]. 
De Noordhoren is 'n roofslak van de koudere zeeën. 

Deze 'rooie' is niet te missen als je den Haag binnen rijdt
'n Mooi en opvallend kunstwerk.


Meerkoet  [Fulica atra die weer bezig is zijn nestje te maken.
Aan het pittoreske en mooie Julialaantje te Rijswijk.


Wat 'n heerlijk gevoel zo in het zonnetje.
Sneeuwklokjes, Narcissen, hier de Krokus 
die z'n kopje boven het maaiveld steekt.
LENTE KRIEBELS krijg je daarvan!!


Lekkere kleurtjes.


De Naald in Rijswijk. ('Rijswijksebos')
Waar de Vrede van Rijswijk is getekend.
september 1697 in het Huis ter Nieuburch.


Daar ging het uiteindelijk toch om!

Geen opmerkingen: